loading...
GEM EMPIRE
Shayan_Taheri بازدید : 5304 دوشنبه 10 مهر 1396 نظرات (13)

در این پست اموزش تنظیم دسته در FIFA18 که به زبان فارسی و به صورت کاملا ساده و مرحله ای اماده شده است را میتوانید دانلودکرده و استفاده کنید

با توجه به اینکه خیلی از کاربران در تنظیم کردن دسته در بازی فیفا18 مشکل دارند این اموزش را اماده کردیم که استفاده کنند.
اگر شما هم فیفا18 را نصب کرده باشید متوجه میشوید که یه سری از دکمه ها تغییر کرده و برای برخی از گیمر ها روی نسخه PC ممکنه جای جهت های پایین و بالا و یا L1 و L2 تغییر کرده باشد

کیفیت اموزش: HD

زمان: 9.2 دقیقه

سطح یاد گیری: مبتدی

فرمت: MP4

حجم: 13.3 مگابایت

زبان: فارسی

منبع: مودینگ وی دات آی ار

پسوورد: moddingway.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1397/05/15 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
در بازی فیفا وقتی تنظیمات دسته ۲ رو عوض میکنم انجام میشه اما موقعی که
از بازی خارج میشم و دوباره وارد بازی میشم تنظیمات ذخیره نمیشه و باید
دوباره تنظیمات رو درست کنم و فقط دسته 2 ذخیره نمیشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون

این نظر توسط هادی در تاریخ 1396/10/17 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

سلام گرامی
من بازی فیفا 18 روی لپ تاپم نصب کردم و از دسته بازی سونی شوک 2 استفاده میکنم اما با تنظیمات دسته مشکل دارم و نمیتوانم با این بازی استفاده کنم نرم افزار X360ce را نصب کردم اما باز تنظیمات انجام نمیشود و در داخل بازی نمیتوان از دسته بازی استفاده کرد لطفا راهنمایی کنید باتشکر و زحمات
پاسخ : دسته را با بازی Pes تست کنید اگه جواب نداد دسته ساپورت نشده است!
اگه فایلی برای تنظیم دسته در بازی FIFA 18 نصب کردید را پاک کنید فقط برنامه X360ce را نصب کنید بعد از تنظیم کردن دسته دو تا ایتم زیر منو برنامه اضاف میشه اگه عدد 3 بود به 4 انتقالش دهید!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 2,380
  • بازدید سال : 23,665
  • بازدید کلی : 383,838